Niedawno dokończyłem inny projekt szkutniczy (Salmo 11-A) i wziąłem się dalej za rufkę Atlantyckiego krążownika. W ostatnim czasie: – Przykleiłem zrębnice klap studzienki silnika i achterpiku (achter ma odpływową zrębnicę, studzienka nie, bo i tak ma dziurę w dnie) – użyłem poziomicy żeby przy okazji klejenia wyprostować nieco gródź. – Drugim pracochłonnym etapem było powklejanie mocnic burtowych i wielu wielu sosnowych podpórek pod rufowy pokład i tylną ławkę kokpitu. – Pokład niezależnie od klejenia postanowiłem przymocować na wkręty nierdzewne, co 5 cm, tam gdzie są komory wypornościowe, bo to bardzo ważne miejsce, – trzeba mieć 100% pewność, że trzymają szczelność i że ich krawędzie są mocno połączone. Na rufie nie dawałem wkrętów, ale za to oblaminuję z zewnątrz. Łebki wkrętów są lekko zagłębione, a dziury te od razu szpachlowałem. – poza tym wszystko jest zabezpieczone co najmniej 2-krotną warstwą Epinoxu 12 , w wielu miejscach warstw było ze 4 + jeszcze żywica, a w studzience i bakiście dodatkowo farba poliuretanowa Emapur Marina (produkty dostarczone mi przez Teknos-Olivę)

Share →
sklejki
Henri_Lloyd_150p
wawer
chaber_150p
teknos_oliva_vertical_150p
Niebieska_szkola_150p
AGA_logo_min
Edredon
logo_ost_bez
ForumExtremum
logo-kolosy
Organika Sarzyna logo
milim_150
salmo-logo-www
logo_ost_bez
Logo Jachting_150p
Wiatr_min
WaterCraft